Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of diensten. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt een mail sturen naar:
Onze medewerkers van de klachtenafdeling zullen de klacht bekijken
en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst op uw klacht reageren, mocht het langer duren dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen dan kunt u altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Indien de klacht nog niet elders in behandeling is genomen dan staat het u vrij om de klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.